آيا تبليغات رايگان در گوگل امکان پذير است؟



وقتي ما در گوگل واژه تبليغات در گوگل  را جستجو مي کنيم عبارت تبليغات در گوگل رايگان جز پيشنهادهاي گوگل براي جستجوي جديد است و اين يعني کاربران بسياري اين عبارت را براي يافتن خدمات تبليغات Google Ads جستجو مي کنند. در اين مقاله قصد داريم بررسي کنيم که آيا کاربراني که اين عبارت را جستجو مي کنند، به نتيجه درستي مي رسند و آيا تبليغات رايگان در گوگل اصلا امکان پذير هست يا نه؟ و اگر هست از چه طريقي و اگر نيست راه جايگزين چيست؟


 



گوگل سالانه ميلياردها دلار براي توسعه زيرساخت‌ها و افزايش قدرت موتور جست‌وجوي خود هزينه مي‌کند. آيا از خود پرسيده ايد درآمد گوگل از کجاست که اين هزينه هاي کلان را جبران مي کند و گوگل را تبديل به يکي از سودآورترين شرکت هاي دنيا نموده است؟ 93 درصد از درآمد گوگل از تبليغات است. اگر شما جاي مدير گوگل بوديد، آيا اجازه تبليغات رايگان در گوگل را مي داديد؟ قطعا نه!! شايد در برخي موارد براي تشويق مشتريان و اهداف بازاريابي بلندمدت برخي تخفيف ها را براي برخي از مشتريان تدوين مي کرديد ولي تبليغات رايگان هميشگي هرگز!


تعبيرهاي مختلف از تبليغات رايگان در گوگل


در اينجا برخي تعبيرهايي که از عبارت تبليغ رايگان در گوگل مي شود را بررسي مي کنيم.



  • سئو: در سئو و ليست نتايج ارگانيک شما بابت نمايش در گوگل و کليک هايي که بر روي لينک سايت شما مي‌شود، هيچ پولي به گوگل پرداخت نمي کنيد. ولي اين به اين معنا نيست که شما داريد به صورت رايگان در گوگل تبليغ مي‌کنيد. در واقع شما اولا براي اينکه سايت تان درنتايج اوليه گوگل ظاهر شود بايد کلي هزينه کنيد. مثلا هزينه توليد محتوا، هزينه برنامه نويسي براي بهبود پارامترهاي مرتبط با سرعت سايت، تجربه کاربري و … و همچنين هزينه هاي بک لينک سازي و … .
    نکته اي ديگر که در مورد سئو وجود دارد اين است که شما با بهينه سازي سايت‌تان و رعايت نکات سئويي در جهت پاسخ صحيح به سوال کاربران، در واقع به موتور جستجوي گوگل اعتبار مي بخشيد و گوگل از اين مورد سود مي برد.
    اگر نتايج سئو در موتور جستجوي گوگل وجود نداشت و فقط تبليغات ادوردز بود، آيا کاربران ديگر از موتور جستجوي گوگل استفاده مي‌کردند؟ بنابراين سئو تبليغات رايگان در گوگل نيست! در واقع سئو پاداشي است براي سايت هايي که با بهينه سازي سايتشان به گوگل اعتبار مي بخشند!

  • تبليغات رايگان براي خيريه ها: گوگل در شرايط خاصي اجازه تبليغات رايگان را در موتور جستجوي گوگل مي دهد. تبليغات رايگان تنها براي بعضي خيريه ها و با شرايط خاص امکان پذير است که متاسفانه در ايران به دلايل تحريم هاي گوگل عليه ايران اين امکان به هيچ عنوان وجود ندارد. براي کسب اطلاعات بيشتر به صفحه Google Grants  مراجعه کنيد.

  • کوپن هاي تخفيف و يا پروموشن هاي گوگل: گوگل براي ايجاد انگيزه براي استفاده از خدمات ادوردز، به برخي مشتريان تازه وارد پروموشن هايي به مبلغ هاي مختلف و حداکثر تا مبلغ 150 يورو ارايه مي دهد. در همه پلن هاي پروموشن، مشتريان تازه وارد ابتدا بايد مبلغي را براي تبليغات هزينه کنند و بعد اين پروموشن گوگل را دريافت کنند. بنابراين باز دريافت اين پروموشن به معناي تبليغات رايگان در گوگل نيست چرا که اولا شما بايد ايتدا براي فعال شدن پروموشن مبلغي را پرداخت کنيد و در ثاني گوگل فقط و فقط يک بار به هر مشتري پروموشن يا کوپن تخفيف مي‌دهد و پس از اتمام مبلغ دريافتي پروموشن شما راهي جز پرداخت هزينه تبليغات گوگل نداريد.


روش هاي تبليغات ارزان در گوگل


تا اينجا با بررسي توجيهات مختلفي که براي تبليغات رايگان در گوگل وجود دارد، نشان داديم که اين امر به هيچ وجه امکان پذير نيست! حال که ما نميتوانيم به صورت رايگان در گوگل تبليغ کنيم، آيا راهي وجود دارد که حداقل با هزينه کمتري در گوگل تبليغ کنيم؟ اگر شما بتوانيد با هزينه ي کمتري در گوگل تبليغ کنيد، با سودي که از دريافت مشتريان جديد از طريق گوگل ادز بدست مي‌آوريد، مي توانيد بدون نگراني هزينه هاي گوگل را بپردازيد.



 



  1. استفاده ازسئو در کنار گوگل ادز:
    سئوي سايت شما با کلمات کليدي هدف از دو جهت مي تواند در کاهش هزينه هاي تبليغات شما تاثير گذار باشد.
    الف: دريافت کليک رايگان از طريق نتايج ارگانيک گوگل
    ب: سايت هاي سئو شده از آنجايي‌که پاسخ بهتري به سوال کاربران مي دهند، در مقايسه با سايت هاي ديگر هزينه کمتري بابت تبليغات ادوردز پرداخت مي‌کنند.

  2. استفاده از خدمات سايت پارس ادوردز براي تبليغات گوگل:
    هميشه در کنار ارزان بودن، بايد به دنبال کيفيت نيز بود. سايت پارس ادوردز در کنار اين مورد که جز ارزان ترين شرکت هاي ارائه دهنده خدمات ادوردز است، با حفظ کيفيت خدمات توانسته است رضايت بيش از 98% مشتريان را بدست آورد.
    دسترسي مستقيم به اکانت ادوردز در همه پلن ها، کاهش هزينه هاي مشتريان از طريق بهينه سازي تبليغات در پلن هاي مديريت شده، آموزش گوگل ادوردز و همچين شارژ اکانت ادوردز بدون تحميل هزينه هاي مديريت از جمله خدمات شاخص اين شرکت است.

  3. استفاده از کوپن هاي تخفيف گوگل براي کاهش هزينه هاي تبليغات:
    همانطور که قبلا گفته شد استفاده از کوپن هاي تخفيف (Promotion Code) يکي از راه هاي کاهش هزينه تبليغات گوگل است. کوپن هاي تخفيف معمولا در اختيار پارتنرهاي گوگل در زمينه گوگل ادز گذاشته مي شود و اين پارتنرها کوپن ها را دراختيار مشتريان قرار مي دهند. پارس ادوردز به عنوان پارتنر گوگل به صورت رايگان اين کوپن ها را در اختيار مشتريان خود قرار مي دهد.


براي شروع تبليغات در گوگل با ما تماس بگيريد


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : گوگل ,تبليغات ,رايگان ,هزينه ,مشتريان ,ادوردز ,تبليغات رايگان ,امکان پذير ,موتور جستجوي ,جستجوي گوگل ,کاهش هزينه ,اجازه تبليغات رايگان
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

قاب شیشه ای فروشگاه فخیمی تبریز،بازار مرکزی ابزار،پلاک 31 ؛؛04132816116 وبلاگ شخصی محسن نجفی کارگاه خودسازی مردانه اشعارزیبا ماجراهای منو زندگیم Rene Jake دفتر وکالت وکیل لیست وکلای پایه یک .......